Política de compra i enviament

Com a norma general, totes les compres que realitzis en Hillstrike estan subjectes a les següents condicions generals de compra:

LLISTES DE PREUS I INFORMACION EN EL WEBSITE

Hillstrike.es treballa sempre amb la voluntat i convicció de publicar tota la informació el més clara possible i en tota la seva veracitat. Si el client realitzés una compra basada en algun tipus d’error tindrà dret a rescindir la compra en tot moment i hillstrike.es corregirà l’error en el més breu espai de temps possible.

 

TERMINIS DE EXPEDICION DE LES COMANDES

LLIURAMENTS I RECOLLIDES EN EL PRINCIPATD’ ANDORRA
Té l’opció d’agafar la seva comanda a Andorra en el carret de compra ,si vostè tria aquesta opció regorera la comanda físicament i tindrà de regal un Forfait en Pal-Arinsal de dia.

LLIURAMENTS A ESPANYA

Tots els enviaments són realitzats per l’agència de transport MRW. El lliurament és en un termini de 10 a 15 dies aproximadament des de la sortida dels nostres magatzems. Només compten els dies laborables.

LLIURAMENTS PAISES d’EU.

Tots els enviaments són realitzats per MRW. El lliurament és variable i dependrà de cada país en particular.

MODALITATS DE PAGAMENT

El pagament pot fer-se mitjançant:

TARGETA DE CRÈDIT y PAYPAL

Si realitza el pagament amb targeta de crèdit el cobrament es realitzarà en el mateix moment que faci la comanda. Pot utilitzar les següents targetes de crèdit: VISA o MATERCARD

hillstrike.es es reserva el dret a rebutjar qualsevol operació realitzada amb targeta de crèdit. En aquest cas reemborsarem la totalitat de l’import de nou a la targeta. Hillstrike.es també es reserva el dret a sol·licitar qualsevol tipus d’informació addicional al client per a assegurés que no hi ha cap acte de tipus fraudulent o dolenta intenció.

DESPESES DE ENVIO

1.ENVIOS A PENINSULA
PAGAMENT MITJANÇANT TARGETA DE CRÈDIT
Les despeses d’enviament . Aquesta tarifa inclou el transport fins al seu domicili, NO INCLOU declaració d’impostos completa i qualsevol despesa associada a l’exportació fins a destinació final.

2. ENVIOS A PAISES EU.

PAGAMENT MITJANÇANT TARGETA DE CRÈDIT 

Els ports es calcularan segons els articles de la seva compra i el país de destinació d’aquesta. Una vegada hagi finalitzat la selecció de productes i abans d’efectuar el pagament li apareixeran les despeses d’enviament. Aquestes despeses d’enviament li inclouen el transport fins al seu domicili. Els impostos d’entrada al país aniran sempre a càrrec del client.

DEVOLUCIÓ DE COMANDES I CONDICIONS

El client podrà retornar qualsevol article o comanda sempre que es compleixin les següents situacions:

LA COMPRA NO SATISFÀ ELS DESITJOS DEL CLIENT:

hillstrike.es li retornarà l’import de l’articulo o articles retornats però en cap cas els ports i altres despeses de gestió com els associats a la devolució de diners. Té un termini de set (7) dies naturals, a comptar des de la data de recepció, per a executar el dret de devolució. (vegi condicions de devolució).

LA COMPRA CONTÉ ALGUN ARTICLE ERRONI NO SOL·LICITAT EN LA SEVA COMANDA:

Haurà de posar-se en contacte amb hillstrike.es, donar el número de la seva comanda i el seu nom. Una vegada rebut l’article erroni, li enviarem l’article demanat originalment. Si l’enviament de l’article demanat originalment no fos possible, li donarem una solució en el més breu espai de temps possible. En totes les situacions hillstrike.es assumeix l’import dels ports, no les despeses de duana i altres despeses de gestió com els associats a la devolució de diners si es donés el cas. (Vegi condicions de devolució).

Nota: Per a rebre qualsevol abonament, haurà de seguir obligatòriament les instruccions que li donarem prèviament a l’enviament de la seva devolució. Qualsevol procediment diferent serà causa de no abonament per part d’hillstrike.es.

Haurà de posar-se en contacte amb hillstrike.es. i donar la referència de la seva comanda a més del seu nom. Té un termini de set (7) dies naturals, a comptar des de la data de recepció per a executar el dret de devolució. Una vegada rebut l’article erroni li enviarem l’article correcte hillstrike.es assumeix els ports del nou enviament i el client assumeix els ports de la devolució. L’enviament del nou producte sense càrrec per al client es durà a terme a través de l’agència deMRW.

Si l’enviament del mateix article no fos possible per falta d’estoc definitiu o altres raons, el client podrà canviar-lo per un altre article de preu inferior, igual o superior al comprat originalment. Hillstrike.es calcularia la situació del nou enviament i abonaria o cobraria els diners fruit de la nova situació.

Cas que es reemborsés l’article, hillstrike.es retornarà l’import de l’article però en cap cas els ports ni altres despeses de gestió de duana. (vegi condicions de devolució).

LA COMANDA ES PERD O ARRIBA EN MALES CONDICIONS:

hillstrike.es  utilitza les màximes mesures de protecció en tots els seus enviaments. Els casos d’extraviament o deterioració són pràcticament inexistents. Si rebés un paquet obert o en molt males condicions a simple vista, no ferma l’albarà de lliurament de l’agència de transport i rebutgi la comanda.

hillstrike.es  efectuarà les comprovacions pertinents i enviarà la mateixa comanda sense cap cost per al client una vegada s’hagi rebut la devolució de la comanda en mal estat i es comprovin els danys en el material. En aquesta situació el client podrà anul·lar també la comanda i hillstrike.es  li abonarà la totalitat de la comanda. (véa condicions de devolució).

Cas que es reemborsés l’article, hillstrike.es retornarà l’import de l’article però en cap cas els ports ni altres despeses de gestió de duana. (vegi condicions de devolució).

CONDICIONS DE DEVOLUCION

hillstrike.es  efectuarà devolucions i canvis sempre que es compleixin les següents condicions:

Comunicació prèvia amb hillstrike.es   abans de realitzar qualsevol tràmit: Haurà de contactar amb hillstrike  mitjançant formulari de contacte  indicant el número de comanda i el seu nom. Li indicarem la manera d’efectuar la devolució.

L’horari d’atenció al client per correu electrònic és de 9.00 a 13.30 i de 15.30 a 20.00 hores de dilluns a divendres.

Els productes han d’estar en perfecte estat sense haver estat utilitzats.

La devolució de diners serà efectuada a través del mateix mitjà de pagament que es va utilitzar en la comanda.

En el cas de devolució en efectiu el client haurà de pagar 10 euros en concepte de despeses de gestió. En el cas de devolució per transferència el client haurà de pagar 10 euros en concepte de despeses de gestió. En el cas de devolució a la seva targeta de crèdit, no es cobrarà res; aquest supòsit és vàlid només en el cas que el pagament amb targeta s’hagués realitzat directament a través de la nostra botiga virtual introduint les dades en ella.

 

GARANTIAS

Tots els productes estan subjectes a la garantia oferta pel fabricant del producte. hillstrike en cap cas es pronunciarà a favor o en contra referent a la possible garantia de qualsevol producte. La solució en contra o a favor de l’acceptació d’una garantia sempre és responsabilitat del fabricant.

hillstrike.es tramitarà totes les garanties dels productes comprats a la seva botiga virtual. Per a això s’hauran de seguir les següents instruccions:

COMUNICACIÓ PRÈVIA AMB HILLSTRIKE.ES ABANS DE REALITZAR QUALSEVOL TRÀMIT:

Haurà de contactar amb hillstrike.es mitjançant formulari de contacte Li indicarem per correu electrònic la manera d’efectuar l’enviament del producte per a tramitar la garantia.

L’horari d’atenció al client per correu electrònic és de 9.00 a 13.30 i de 15.30 a 20.00 hores de dilluns a divendres.

Nota molt important: Qualsevol enviament de producte sense comunicació prèvia amb hillstrike.es no serà acceptat en cap cas. Per molt evident que sigui la situació, és necessari comunicar-se amb nosaltres abans de qualsevol enviament.

Els ports de l’enviament del producte a hillstrike.es sempre aniran a càrrec del client. Els ports posteriors estaran subjectes a 2 situacions:

SI EL PRODUCTE ENTRA EN GARANTIA:

hillstrike.es  assumeix els ports de l’enviament del producte al fabricant per a la revisió del producte, el client haurà d’abonar les despeses d’enviament per a enviar al servei tecnico de recollida del producte i  una vegada reparat  el lliurament al client.

SI EL PRODUCTE NO ENTRA EN GARANTIA:

hillstrike.es no assumeix cap despesa i el client haurà de pagar totes les despeses derivades de l’enviament del producte al servei tecnico , l’enviament del producte de nou al client. Si el distribuïdor proposés reparació del producte, el client serà informat en tot moment del cost de la reparació abans de prendre qualsevol decisió.

Nota: hillstrike.es. realitzarà les devolucions del producte al client per l’agència de transport MRW.

 

LITIGIS I CONFLICTES

En cas de Litigi el client es dirigirà a hillstrike.es per a arribar a una solució amistosa. Si el litigi persisteix només tindran competència per a dictar sentència els tribunals del Principat d’Andorra.